placeholder

Interventie Organizationala Soft Skills – Companie IT

Proiect cu o companie IT, menit sa reduca rata mare de migrare, sa modifice cultura organizationala  si sa asigure un leadership deschis si eficient. In urma interventiei organizationale, s-au identificat problemele centrale din perspectiva comunicarii, procedurilor de lucru, taskurilor si a structurii ierarhice informale si formale. De asemenea s-au creat si implementat politici interne noi, s-au modificat variabile cheie ce tin de pregatirea proceselor cu rezultate directe in calitatea interactiunilor si o scadere a ratei de migrare.

Case details

Client name:
Confidential
Location:
Confidential
Started
Mai 2019
Completed:
Aug 2019
Value:
Confidential
Category:
Business Solutions

What client say

Avand un numar limitat de angajati si o structura a ierarhiei neclara, compania a inregistrat rezultate bune pe parte de P&L. Cu toate acestea s-a identificat o problema de motivare, angajament si relatii de lucru la nivelul personalului.

Reducerea nivelului de anxietate si executie ad-hoc:

Interventia s-a concentrat pe zona de leadership. Compania functiona intr-un mediu de tensiune ridicata, cu un management anxiogen si inconstant din punct de vedere al abordarii soft skills a personalului. S-au identificat zonele problematice si s-a intervenit pentru solutionarea acestora.

Rezultate:

In urma interventiei nivelul perceput de stres a scazut considerabil, increderea in zona de leadership a crescut, la fel si calitatea interactiunii cu managerul direct, respectul si increderea in companie. Rata de migrare a scazut cu 25%.

Solutia implementata

Model de peering, la inceputul enrollmentului si in prima perioada de lucru. Creearea de documentatie pentru diferitele procese de lucru. Analiza tipologiei de management si impactul acesteia.

Plan de actiune pe parte de soft skills, creearea de intervale de pauze de brainstorming pe zona de simplification – atat procedural, cat si de comunicare.

O atentie deosebita am acordat imbunatatirii capacitatii de a lucra intelegand contextul colaboratorilor si modul lor de lucru. Astfel incat s-au redus conflictele si nivelul de anxietate organizational.

In urma interventiei nivelul perceput de stres a scazut considerabil, increderea in zona de leadership a crescut, la fel si calitatea interactiunii cu managerul direct, respectul si increderea in companie. Rata de migrare a scazut cu 25%.

Cheia pentru o cultura organizationala de succes intr-o companie mica (5-50 de angajati), este intotdeauna la echipa de leadership si la capacitatea acesteia de a transforma efortul de munca in eficienta prin practici si procese eficiente pastrand relatia umana si respectul la un nivel inalt.