Indahash a avut nevoie de consultanta de business pentru lansarea unui produs de influencer advertising in Romania.
Am relizat in parteneriat cu ei studiul de piata. Am analizat potentialul si am creat planul de lansare, cu toate elementele de volum, KPI’s, go to market, sales level, investment level si am creat un plan de business pentru 3 ani.
Impreuna cu echipa mandatata sa sustina efortul pe piata din Romania, am inceput sa construim procese de lucru rapide si eficiente. Rezultatele nu au intarziat sa apara.
Cel mai mare risc identificat era de a nu reusi sa atingem cifrele de vanzari care ar fi permis lansarea in Romania si ar fi adus cu sine un risc financiar major.
Utilizand o retea vasta de networking s-a reusit mitigarea riscurilor legate de volumele de sales. De asemenea prin cercetarea de piata (business analysis) s-au identificat costurile la care businessul poate fi lansat cu succes in piata. Modelul de implementare a fost Agile, lucrandu-se in sprinturi de o saptamana cu analiza de rezultate si schimbare de strategie ad-hoc in functie de probleme. Comunicarea a fost cheia succesului.
Cheia succesului a reprezentat-o know how-ul de piata, gandirea agile si comunicarea eficienta si deschisa.